joi, 21 iulie 2016

20160720

Am făcut de vreo doi ani trecerea la smartphone.  Conceptul mi s-a părut ciudat la început, însă recunosc că m-am obișnuit cu el. Sunt într-un parc, pe o bancă, și butonez. Ascult rock. Sunt după o zi obositoare la serviciu, iar mâine mă așteaptă altă zi grea.

Am recitit ultima postare scrisă aici, acum doi ani și jumătate. A trecut atât de mult timp; totuși în fapt s-au schimbat atât de puține lucruri. Lumea mi se pare la fel de indiferentă și superficială ca atunci. Poate o măsură mai cinică. Și mai grotescă.

De ce facem lucrurile pe care le facem ? De ce continuăm să facem ceva când nu mai știm de ce facem acel lucru, când mergem doar pe inerție ? Cred că avem în continuare de înțeles pentru ce trăim, încotro mergem, cum ne folosim puținul timp de care dispunem.

Sunt atât de multe lucruri pe care le putem face mai bine. Și multe lucruri inutile pe care, poate, ar fi bine să le lăsăm deoparte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu