luni, 20 august 2012

20120820

Sunt obosit.

Revenisem de la Sibiu cu bateriile cât de cât mai încărcate, dar o săptămână petrecută în oraș m-a adus în starea de dinaintea plecării. Adevărul e că îmi propun să fac cât mai multe lucruri atunci când nu pic literalmente de oboseală și încerc să nu pierd timpul de care dispun.

A fost frumos în Ardeal. Am petrecut pentru prima dată mai mult de jumătate de oră în Sibiu :), am ascultat câteva concerte care mi-au plăcut (cum ar fi concertele Die Toten Hosen și Poets Of The Fall), am vizitat Brukenthalul (m-a impresionat plăcut colecția de artă pe care am găsit-o acolo) și am hălăduit pe străzi multicentenare și prin ganguri fermecătoare. Surprinzător pentru mine, am întâlnit mulți prieteni. Trei zile foarte dense.

Totuși, trei zile nu sunt de ajuns pentru a spune că am văzut Sibiul. Vreau să mă întorc, vreodată. Nu cred însă că mi-aș dori să locuiesc în Sibiu, deși vorbim de Ardeal. Poate nu veți fi de acord cu mine - am observat că destui prieteni care locuiesc în provincie vor să se stabilească în București. Și nu doar ei - mulți oameni se uită la oraș prin prisma oportunităților pe care cred că le întrezăresc aici. Adevărul e că eu sunt unul dintre ei, doar că am niște ani avans și am devenit de-al locului - ceea ce nu e de blamat, nici de admirat, trebuie pur și simplu luat ca atare. It's just a fact of life.

Cu drag,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu