vineri, 8 iunie 2012

20120609

Cu puţin noroc, în seara asta nu mai ajungeam acasă, ci la spital sau la morgă.

Taximetristul care mă aducea de la serviciu şi-a făcut cruce când un autoturism care venea de pe contrasens a intrat pur şi simplu pe banda noastră de mers - şi uite-aşa am învăţat că scaunele nu sunt făcute degeaba din material textil. Cred că am văzut cea mai bruscă frână din viaţa mea - maşina a încremenit pur şi simplu pe loc, iar şoferul taxiului a condus mai departe ca un telegar speriat. Asta după ce automobilul de pe contrasens a trecut milimetric pe lângă noi...

Se conduce atât de prost în Bucureşti. Mor sute de oameni în fiecare an pe străzile oraşului, dar nu îi pasă nimănui. De fiecare dată când intru într-un automobil îmi pun centura, deşi nu ştiu cu ce m-ar ajuta în caz de ciocnire frontală. E ceva pur şi simplu de nedescris.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu