vineri, 26 iulie 2013

20130727

Joia viitoare voi pleca din Bucureşti. Prieteni dragi m-au invitat, mai întâi la Folk you în Vama veche (se pare că va fi ultima ediţie), de pe 1 pe 5 august, iar apoi, pentru al doilea an la rând, la Artmania în Sibiu, de pe 7 până pe 10. În ambele cazuri, vorbim de perioadele cele mai aglomerate; aceste festivaluri marchează vârful de sezon turistic.

Sunt momente în care îmi doresc ca orele până la plecare să treacă cât mai repede cu putinţă, dar, în general, încerc să mă concentrez asupra a ceea ce am de făcut până atunci şi să profit cât se poate de zilele rămase. Timpul trece oricum prea repede, ca un fum.

Este ironic, cumva - atât în Vamă, cât şi la Sibiu, voi ocupa de unul singur o cameră cu paturi twin, în acele câteva zile din an în care sute, dacă nu mii de persoane, încearcă să găsească un loc în care să îşi plece capul în cele două locuri. Am încercat să conving prieteni să vină, fără izbândă, şi mărturisesc că regret. E singurul lucru care îmi umbreşte bucuria de a avea aceste zile libere - faptul de a petrece singur momente atât de frumoase. Well, more for me. Poate e mai bine aşa.

Nu aştept mare lucru: dincolo de muzică, îmi doresc să prind un răsărit de soare, alergând dimineaţa la malul mării; să vorbesc despre interculturalitate şi Elveţia cu prietenul meu din Geneva (combătându-ne, pe poziţii contradictorii), şi să vizitez din nou, de data aceasta cu carneţelul la mine, Brukenthalul din Sibiu. Orice altceva e un plus.

Când mă voi întoarce, nu voi mai fi acelaşi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu